Friday, February 18, 2005

Publicarea fotografiilor

Desi nu-mi vad capul de treburi, intrand pe blogul meu am constatat ca mi-a disparut fotografia.
Banuiesc ce s-a intamplat.
De cate ori deschideam PC-ul imi aparea invitatia de a intra pe site-ul unde imi incarcasem prima fotografie din Profile.
Am declinat invitatia iar astazi , in locul fotografiei am gasit un x.
Dar nu m-am lasat. Cum am o singura fotografie care imi place cat de cat, am facut un slalom pana am reusit sa o republic.
Neavand fotografia in acest PC am mers pe profilul din Yahoo si am copiat-o.Cand s-o introduc direct , era prea mare. Am incercat sa o public in Flicker si a parut doar un colt.
Asa ca am dedus ca e prea mare.
Mi-am trimis-o prin e-mail, am salvat-o,am micsorat-o si acuma e acolo.
Cred ca am mai facut un pas.
Un al doilea a fost cel in care mi-am resetat blogul. Am dat click pe unde ma crezut si nu vad nici o modificare. Precis ca am stricat ceva , dar nu conteaza. Nimic nu e de nereparat.
Sa ne incepem ziua cu zambetul pe buze.

5 comments:

Mariana Hudrea said...

Incerc sa vad cum functioneaza noile setari.Learning by doing e metoda cea mai buna. Dar ai nevoie de curaj pentru asta.

Claudia Moser said...

Incearca cu w bloggar! E super simplu sa atasezi poze cu acest tool! Bafta!

Anonymous said...

Am lasat mai demult o treaba neterminata si pentru ca ai reusit sa rezolvi problema de ieri singura-singurica, m-am gandit ca meriti un premiu! Sper sa-ti placa!

Mariana Hudrea said...

Gabriela,

Eu vad aici mai multe cadouri.
In primul rand comentariile nu mai sunt la vedere ci se acceseaza de cei care doresc sa le citeasca.
Asta am rezolvat-o eu sau tu?
A doua ar fi Haloscanul.Ma simt si eu in rand cu lumea.
Dar , din pacate , nu stiu cum ai rezolvat cele doua probleme.
Ma lamuresti?
Ca sa stiu si eu pe viitor.
Si eu ti-am facut un cadou.Am reusit sa inserez, cu spatiere, RoBloggingTips.Daca un lucru bun facut de un elev poate fi considerat cadou pentru profesor!?
Sunt foarte incantata cum imi arata pagina.Fata de ce a fost.
Multumesc mult.

Gabriela said...

Asta cu comentariile eu am dres-o. Si n-a fost lucru usor;-)
HaloScan- vorbesti de Trackbacks? Le aveai deja acolo, poate nule-ai obserrvat, ca erau ascunse la sfarsitul comentariilor.

RoBloggingTips- frumos, dar ce as vrea eu de la tine ar fi sa scrii si tu o insemnare pe tema asta si sa adaugi tag-ul acela in insemnare, ca Technorati sa te gaseasca si pe tine.

Orice realizare a celui care invata e un cadou pentru profesor!
Multumesc si eu!