Wednesday, January 19, 2005

Tehnici de lucru pe blog

In ultimele zile am aprofundat tehnica de lucru cu ajutorul Templates.
Am reusit, imitand-o pe Gabriela, sa introduc linkuri, acolo unde am dorit.
Pentru un incepator in ale tehnicii de construire a site-urilor, e o mare performanta.

Ce am remarcat in aceste zile:
  1. Urasc mesajele lungi. Sa stiti ca nu vi le citesc daca sunt lungi.
  2. Nu stiu sa corectez textele pe care le pun in comentarii. Comentariul intial se deschide. Dar cele care apar dupa, nu se mai deschid. I-am raspuns Gabrielei, la o observatie pe care mi-a facut-o. Din 5 cuvinte trei erau cu literele inversate. Puteam sterge tot . In afara de comentariul initial. Dar pierdeam comentariile celorlalti si ar fi fost neplacut.
  3. Simt ca ultima lectie la care ne-a invitat Gabriela, si pe care am vazut-o aseara(dimineata) , desi ea crede ca nu citim tot ce scrie pentru noi, mi se pare ca incepe sa ma depaseasca . Se intra in tehnica serioasa. Voi incerca sa tin pasul. Dar nu stiu daca voi reusi.
  4. Ma opresc inainte de a ma contrazice. Se spune ca "Ce tie nu-ti place, altuia nu-i face!".

1 comment:

Gabriela said...

Comentariile nu sunt facute sa le corectezi. Le scrii, si atat. Hai ca nu e teza sau lucrare de control! Toti mai amestecam litere, important e sa pasezi mesajul!